ДЗЯРЖАЎНАЯ ЎСТАНОВА АДУКАЦЫІ ”СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА №20 ГОРАДА ОРШЫ”
АЎТАР ЛОКЦЕВА СВЯТЛАНА ВІКТАРАЎНА
Сучасны ўрок беларускай мовы: патрабаванні, падыходы, праблемы
ОРША 2012г.
Змест
Уводзіны
Асноўная частка
- Канцэптуальныя асновы сучаснага урока
беларускай мовы
- Патрабаванні да сучаснага ўрока беларускай мовы
- Фарміраванне станоўчай матывацыі вучняў да
Вучобы як адна з праблем сучаснага ўрока
беларускай мовы
- Пошук рэсурсаў для павышэння эфектыўнасці
сучаснага ўрока беларускай мовы
4.1 Мультымедыйны ўрок
4.2 Кабінет беларускай мовы – сапраўдная
адукацыйная прастора
4.3 Актыўныя формы і метады навучання
4.4 Выкарыстанне педагагічных тэхналогій
на сучасным уроку мовы
Заключэнне
Літаратура
Уводзіны
Змены ў грамадстве, эканоміцы, палітыцы і культуры патрабуюць ад устаноў адукацыі падрыхтоўкі такога выпускніка, які будзе запатрабаваны грамадствам, здольны да самарэалізацыі, паспяховы, дзейсны ў сучасным шматпраблемным свеце. Але галоўнае – гэта павінна быць асоба з высокаразвітымі творчымі здольнасцямі, якая валодае высокамаральнымі якасцямі. Сёння істотна змяняюцца патрабаванні да ўрока роднай мовы, да яго зместу, падбору матэрыялу, методыкі правядзення. Звязана гэта з пераарыентацыі канчатковай мэты – зрабіць вучня не толькі спажыўцом (чытачом, слухачом) мовы, але і яе актыўным носьбітам.