ДЗЯРЖАЎНАЯ УСТАНОВА АДУКАЦЫІ "СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА №20 г.ОРШЫ” Урок па беларускай мове ў 6 класе
Настаўнік: Локцева Святлана Віктараўна
Блок урокаў па беларускай мове ў 6 класе “Лексіка-семантычныя групы назоўнікаў" Інтэгральная тэхналогія навучання
Орша 2011 г.
Урок вывучэння новага матэрыялу ТЭМА: Лексіка-семантычныя групы назоўнікаўМЭТЫ: Папоўніць веды вучняў пра сталыя і зменныя марфалагічныя прыметы назоўніка, садзейнічаць засваенню беларускай граматычнай тэрміналогіі; фарміраваць уменні размяжоўваць назоўнікі па сэнсава-граматычных прыметах на агульныя і ўласныя, канкрэтныя і абстрактныя, адушаўлёныя, неадушаўлёныя, асабовыя, зборныя, рэчыўныя; фарміраваць навыкі правільнага маўлення і словаўжывання. ХОД УРОКА 1. Арыенціровачна - матывацыйны этап урока "Белыя плямы" Вучням прапаноўваюцца назоўнікі і даецца заданне распісаць іх па слупках: рака, Днепр, камар, навальніца, аршанец, шчасце, калоссе, цукар. Калі вучні гэта зробяць на падставе тых ведаў, што яны маюць, мэтазгодна засяродзіць іх увагу на якой-небудзь пары назоўнікаў, каб яны паспрабавалі высветліць, чым яшчэ яны адрозніваюцца. Важна, каб вучні прыйшлі да высновы, што іх ведаў недастаткова, каб зрабіць гэтае заданне. У залежнасці ад таго, што абазначаюць назоўнікі, яны могуць адносіцца да пэўнага разраду. Гэта і ёсць тэма нашага сённяшняга ўрока:Лексіка-Семантычныя групы назоўнікаў. Ваша задача: вызначыць і запомніць, што абазначае кожны разрад на-зоўнікаў і ўмець іх адрозніваць. 2. Аперацыйна - пазнаваўчы этап: а)Нападставе параграфа 19, 20 вучні запаўняюць табліцу
Тэма: “Сінтаксічныя прыметы простых ускладненых сказаў, пастаноўка знакаў прыпынку”Мэта: Гатоўнасць вучняў у канцы ўрока выканаць тэст Задачы: (для настаўніка)
(Для вучняў)
Тып урока: Урок замацавання ведаў і ўменняў
Абсталяванне:
простых ускладненых сказаў, пастаноўка знакаў прыпынку” (Дадатак №1)
|