contrast version
ЗАНЯТАК №2

Тэма: Праяўленне і задавальненне пазнавальных і камунікатыўных патрэб вучняў.

Мэта:  навучыць  настаўнікаў  прынцыпам падыходу да праяўлення і задавальнення пазнавальных і камунікатыўных патрэб іх вучняў.

Форма правядзення: семінар-практыкум “ Вучню павінна быць цікава на ўроку”.

Чакаемые вынікі: веданне розных падыходаў да арганізацыі навучальнага працэсу, сітуацый праяўлення задавальнення пазнавальных і камунікатыўных патрэб вучняў, уменне вызначаць і аналізаваць матывы дзейнасці на кожным этапе сваёй працы, уменне ажыццяўляць рэфлексію сваёй дзейнасці.

План работы

  1. Размінка. Тэст “ Матывацыя да навучання”.( Па суме балаў праведзенага тэста настаўніку можна меркаваць аб сваёй ступені матывацыі)
  2. Актуалізацыя тэмы. Складаемыя поспеху ў рэалізацыі стратэгіі матывацыі.
  3. Інфармацыйны блок

3.1. Сітуацыі, якія з’яўляюцца штуршком для ўзнікнення матываў дзейнасці.

3.2.  Характарыстыка матываў дзейнасці.

  1. Даследчы блок. Распрацоўка ўрокаў, выкарыстоўваючы пазнавальныя і камунікатыўныя патрэбы вучняў.
  2. Даследаванне “ Аддаленне зместу адукацыі ад вучня – адна з вострых праблем сучаснай школы”. Абараняем. Спрачаемся. Прыходзім да пагаднення.
  3. Абагульненне.
  4. Рэфлексійны блок. “ На якой я прыступцы.”

Дата правядзення: 17 мая 2012года