ЗАНЯТАК №2
Тэма: Праяўленне і задавальненне пазнавальных і камунікатыўных патрэб вучняў.
Мэта: навучыць настаўнікаў прынцыпам падыходу да праяўлення і задавальнення пазнавальных і камунікатыўных патрэб іх вучняў.
Форма правядзення: семінар-практыкум “ Вучню павінна быць цікава на ўроку”.
Чакаемые вынікі: веданне розных падыходаў да арганізацыі навучальнага працэсу, сітуацый праяўлення задавальнення пазнавальных і камунікатыўных патрэб вучняў, уменне вызначаць і аналізаваць матывы дзейнасці на кожным этапе сваёй працы, уменне ажыццяўляць рэфлексію сваёй дзейнасці.
План работы
- Размінка. Тэст “ Матывацыя да навучання”.( Па суме балаў праведзенага тэста настаўніку можна меркаваць аб сваёй ступені матывацыі)
- Актуалізацыя тэмы. Складаемыя поспеху ў рэалізацыі стратэгіі матывацыі.
- Інфармацыйны блок
3.1. Сітуацыі, якія з’яўляюцца штуршком для ўзнікнення матываў дзейнасці.
3.2. Характарыстыка матываў дзейнасці.
- Даследчы блок. Распрацоўка ўрокаў, выкарыстоўваючы пазнавальныя і камунікатыўныя патрэбы вучняў.
- Даследаванне “ Аддаленне зместу адукацыі ад вучня – адна з вострых праблем сучаснай школы”. Абараняем. Спрачаемся. Прыходзім да пагаднення.
- Абагульненне.
- Рэфлексійны блок. “ На якой я прыступцы.”
Дата правядзення: 17 мая 2012года